Стор. 22




Теслярі. 2001. п.о. 90 х 90.




Григорій Міщенко

СЕРГІЙ ГЛУЩУК


СЕРГІЙ ГЛУЩУК, про що засвідчила його виставка в залах НСМНМУ в Києві, перейшов з абстракціоністської стезі на реалістичну. І це навернення професіонального художника до фігуративності має в собі національне спрямування. Митець з Ужгорода присвятив обдарування відображенню буттєво-сутнісних реалій краю, з яких глядач ознайомлюється з яскравими звичаями, з тим, що увиразнює західну Україну з-поміж різних регіонів. Його побутова картина - то реалізм і водночас умовність у вигляді ідеалізації української дійсності (в кращому розумінні), котра вже в минулому, але має не лише опосередковане значення для сьогодення. Випускник Київського художнього інституту (1985) і потім його викладач (по 1990), Сергій Глущук за якихось півтора роки (2001 - 2002) спромігся створити більше чотирьох десятків полотен, надзвичайно цікавих пізнавально. Улюблений формат - квадрат. В ньому авторові вдається виобразити український часопростір, збудити в глядача спомин, про Карпати і людність краю. Мистецький критик Григорій Міщенко, детально аналізуючи виставлені твори художника, вітає відродження фігуративності в образотворчості на народних традиціях і шлях митця вважає за єдиноправильний.





SLE Развлечения